وعدنا فأوفيناأول حلقات اشتري مني السبيشال..يا جماعة الراجل ده عنده ضحك كتير جوا، حكالنا حاجات محدش يعرفها عنه والقصة دي بدأت منين.الحلقة نزلت دلوقتي كاملة على كل منصات البودكاست وعلى يوتيوب
مثلث حمودة
يعني كل ده احنا عايشين في مؤامرة؟ ولا ده كله من وحي خيالنا؟ ، في حلقة “مثلث حمودة” اتكلمنا عن كل أشكال المؤامرة اللي بنشكلها في خيالنا وازاي بنشوفها وليه بنفكر فيها كده. وصحيح ايه حكاية الغزو الفضائى وافترضنا نزولهم وهنعمل ايه معاهم لما ينزلوا يقعدوا معانا. وبعدين ايه كل الأساطي ...Show more
في الحلقة اللي فاتت اتكلمنا عن برامج المقالب في رمضان، بس في برامج تانية غير المقالب، هنسيبها؟ لا هنعمل حلقة طبعًا. النهاردة هنتكلم عن برامج التوك شو الساخنة جدًا اللي شغالة بقالها سنين من غير ما حد يفهم ليه! وامتى البرامج اتحولت من قعدة لطيفة وهزار لبرامج مواجهات وفضايح؟كبرني ب ...Show more
كلنا عارفين إن كل رمضان بيكون في برامج للمقالب، بس الموضوع دا بدأ إزاي؟ في حلقة النهاردة اتكلمنا مع صالح النواوي عن بداية برامج المقالب واللي اتغير فيها بمرور الزمن، وإيه اللي جابنا من زكية زكريا لرامز جلال؟كبرني بودكاست كوميدي لريم نبيل وبولا صامويل من إنتاج ذا بوتكاست بروداكشن ...Show more
(اشتري مني x هو في إيه يا جماعة) لا تبكي على اللبن المسكون
إيه اللي بيخوفكم؟ حلقة من بودكاست “اشتري مني” مع بودكاست "هو في إيه يا جماعة؟!!" اتكلمنا فيها عن مخوافنا. بودكاست هو في إيه يا جماعة: جروب الفيسبوك: https://www.facebook.com/groups/howafiehyagama3a بودكاست اشتري مني: إحنا ٣ أصحاب بنتكلم من ٣ وجهات نظر مختلفة، قعدتنا مفيهاش است ...Show more
الحلقة اللي فاتت ركزنا مع محما زبدة عشان حلقة النهاردة تكون مخصصة لباقي الشخصيات اللي بتقابلنا في الشغل اللي للأسف بتكون أخطر منه بكتير، الشخصيات دي أول حاجة بتعملها انها بتحط حدود لمحما زبدة وأي حد غيره ممكن يأثر على موقعهم في الشركة.كفاية بقى مع علاء الشيخ، بودكاست مصري ساخر، ...Show more