كل سنة وأنتم طيبين وعيد سعيد عليكم جميعًا! مكملين مع "كفاية بقى" في آخر حلقات الموسم الرمضاني الاستثنائي، والنهاردة بنودع الشهر الكريم ونستقبل العيد بجرعة مكثفة من النوستالجيا. في الحلقة دي، علاء الشيخ قرر يسيب "تأنيب الضمير" اللي بيجيلنا في آخر رمضان، ويرجعنا لأحلى ذكريات "ليلة ...Show more
Episode #135: رمضان حزين
خلاص بنفنش رمضان وبنودعه، كان لازم نخصص حلقة لواحد من أهم طقوس الشهر ده وهو "المسلسلات". في الحلقة دي من بودكاست "كفاية بقى" بنسخته الرمضانية، علاء الشيخ بيحلل بأسلوبه دراما رمضان السنة دي. اتكلمنا عن تقطيع الشرايين والغم اللي مسيطر على أغلب الأعمال، وقارنا بين مسلسلات زمان اللي ...Show more
حلقة “التنمر كما يجب ان يكون”، أول حلقة بضيف مع أخونا جمال رمزي من بودكاست اشتري مني. اتكلمنا عن الفرق بين التنمر والهزار ووريناكم نماذج حية…علشان متقلدوهاش. كبرني بودكاست كوميدي لريم نبيل وبولا صامويل من إنتاج ذا بوتكاست بروداكشنز. الحلقة بتنزل كل يوم اتنين الساعة تمانية الصبح ...Show more
إيه اللي بيخوفكم؟ حلقة اتكلمنا فيها عن مخوافنا مع مروة حجازي من بودكاست "هو في إيه يا جماعة؟!!" "أصحاب ولا بيزنس" مش حلقات ضيوف، هي قعدتنا العادية مع أصحابنا من ذا بوتكاست برودكشنز وووووه، وبنشاركها معاكم علشان تتعرفوا عليهم أكتر. إحنا ٣ أصحاب بنتكلم من ٣ وجهات نظر مختلفة، قعدتن ...Show more
في الحلقة الأولى من بودكاست كبرني لبولا وريم "أنا كلمت الدبدوب عنك" بنكبر الضحك والرومانسية والدباديب وبنكبر رسايلكم. الحلقة عن الرومانسية والأرنبة ولو جات الست؟ كبرني بودكاست كوميدي لريم نبيل وبولا صامويل من إنتاج ذا بوتكاست بروداكشنز. الحلقة بتنزل كل يوم اتنين الساعة تمانية ال ...Show more