ما براحة طيب

ما براحة طيب

Up next

كبرني بودكاست - التوتر وشوية حاجات مع فرح الزاهد

‏عشان احنا لما بنغيب مبنغيبش أونطة! رجعنالكم بحلقة قوية جدًا ..فرح الزاهد كما لم تراها من قبل! الحلقة السادسة من كبرني بودكاست “التوتر وشوية حاجات مع فرح الزاهد” حلقة لذيذة جاية في وقتها عكس فرح اللي جت التصوير متأخر 😂 هنسمع حكاويها عن التوتر وعلاقتها بأخواتها والشبه بينها وبين ...  Show more

كبرني بودكاست - في النكش مقولكش

‏مواقف العصبية والخناق صعبة وموترة لكن ساعات بتقلب بضحك وبتبوظ الموقف كله! الحلقة الخامسة من كبرني بودكاست "في النكش مقولكش" بنحكي على مواقف النكش والهزار اللي بيننا اللي مابيقلبش بزعل! اعملوا منشن لأكتر أشخاص بتحبوا تنكشوهم عشان تشوفوا الحلقة سوا الحلقة نزلت على كل منصات البودكا ...  Show more

Recommended Episodes

بودكاست ليه كده|خالد چواد و بازوكا|الحلقة الخامسةSeason2| أنا كريم وعمري ما هركن علي جمب🚘#كريم_كامي
ليه كده

‏بودكاست بيعملوا خالد جواد و بازوكا تفتكروا هيحصل فيه ايه؟؟!, كل حلقة هيجيبوا حد من الشلة الي إنتوا بتحبوهم و يحكولنا أغرب المواقف اللي حصلت لهم لأفشل محاولاتهم في الحياة، لأي حاجة تخطر على بالكم و بالهم عشان يشوفوا ليه كده؟!! هي من الآخر، قعدة صحاب بس على المايك... استنونا كل خم ...  Show more

بودكاست ليه كده | خالد چواد و بازوكا | الحلقه الثانيه العالم هينتهي مع اسلام فوزي.
ليه كده

‏بودكاست بيعملوا خالد جواد و بازوكا تفتكروا هيحصل فيه ايه؟؟!, كل حلقة هيجيبوا حد من الشلة الي إنتوا بتحبوهم و يحكولنا أغرب المواقف اللي حصلت لهم لأفشل محاولاتهم في الحياة، لأي حاجة تخطر على بالكم و بالهم عشان يشوفوا ليه كده؟!! هي من الآخر، قعدة صحاب بس على المايك... استنونا كل أر ...  Show more

بودكاست ليه كده | خالد چواد و بازوكا | الحلقه السادسة | هل بكري خالد حقيقي ولا AI؟
ليه كده

‏بودكاست بيعملوا خالد جواد و بازوكا تفتكروا هيحصل فيه ايه؟؟!, كل حلقة هيجيبوا حد من الشلة الي إنتوا بتحبوهم و يحكولنا أغرب المواقف اللي حصلت لهم لأفشل محاولاتهم في الحياة، لأي حاجة تخطر على بالكم و بالهم عشان يشوفوا ليه كده؟!! هي من الآخر، قعدة صحاب بس على المايك... استنونا كل أر ...  Show more

مش هتنام مقهور بعد كده !! فن الرد الهادي على الإساءة والاستهزاء .. رد يوجع بس باحترام !!
afedona - أفيدونا

‏عمرك خرجت من موقف فيه إساءة أو استهزاء… وسكت؟وساعتها حسيت إنك اتكسرت من جوّه، وإنك كنت تتمنى لو كنت ردّيت،بس من غير ما تدخل في خناقة… من غير ما تقلل من نفسك!شوف الحلقة بالفيديو على قناة افيدونا علي يوتيوب https://youtu.be/i4_tqazxsVQ?si=8veAzEb229HagsiZللتواصل او لترشيح نفسك او ا ...  Show more